Pilska Karta Miejska
ZAKUP BILETU ELEKTRONICZNEGO - "Bilet on-line"
Pilska Karta Miejska to nowoczesna forma rejestracji i sprzedaży usług komunikacyjnych, która posiada trzy wzory:
Wniosek o wydanie imiennej Pilskiej Karty Miejskiej można złożyć
wyłącznie w Biurze Obsługi Klienta przy al. Piastów.
Wdrożenie tego rozwiązania daje wiele wymiernych korzyści – nie tylko dla MZK ale przede wszystkim dla pasażerów.Jednym z bardzo istotnych elementów powodzenia systemu jest rejestracja przejazdu przez każdego
System Pilskiej Karty Miejskiej jest systemem pobierania opłat, modyfikacją tradycyjnego sposobu zakupu biletów
i wygodną formą korzystania z komunikacji miejskiej.
z pasażerów. Ważną zaletą systemu jest badanie potoków pasażerskich, czyli struktury pasażerów podróżujących na poszczególnych liniach autobusowych, czy konkretnymi kursami. Uzyskane informacje służą lepszemu dostosowaniu usług komunikacyjnych do dynamicznie zmieniających się potrzeb pasażerów. W oparciu o wyniki tych badań łatwiej jest dostosować częstotliwość kursowania autobusów czy rodzaj taboru.
Niewątpliwie ważną zaletą systemu dla pasażerów jest jego bezpieczeństwo. System elektroniczny zabezpiecza środki pasażera wpłacone na Pilską Kartę Miejską. W razie zgubienia lub kradzieży takiej karty, środki wpłacone na kartę lub zapisany bilet okresowy można przepisać na duplikat. Jednocześnie stara karta zostaje zablokowana
w systemie.
Pasażer wsiadając do autobusu zbliża swoją kartę do kasownika w celu zarejestrowania przejazdu w oparciu o bilet okresowy lub w celu dokonania opłaty z tzw. „elektronicznej portmonetki” za przejazd jednorazowy.
Nowoczesna i sprawna komunikacja miejska to marzenie każdego z nas. Zarówno podmiotów odpowiedzialnych za organizację komunikacji zbiorowej w naszym mieście, jak i Państwa – pasażerów korzystających codziennie z usług miejskiego przewoźnika.
Wniosek o wydanie imiennej Pilskiej Karty Miejskiej można złożyć wyłącznie w Biurze Obsługi Klienta
przy al. Piastów.


