Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Podczas kontroli nie miałeś przy sobie dokumentu uprawniającego do ulgi lub biletu okresowego?
Bilet lub dokument którego nie miałeś w czasie kontroli należy okazać w ciągu 7 dniw biurze Działu Sprzedaży i Marketingu przy ul. Łącznej 4 w Pile.
Na tej podstawie, po zapłaceniu opłaty manipulacyjnej (10% nałożonej opłaty dodatkowej) sprawa zostanie zakończona.
Nie miałeś ważnego biletu na przejazd i opłata dodatkowa jest zasadna?
Ureguluj należność w terminie 7 dni,wpłaty można dokonać:
na konto MZK Piła Sp. z o. o., ul. Łączna 4, 64-920 Piła, PKO Bank Polski SA nr 58 1020 4027 0000 1402 1373 5651 w tytule wpłaty należy wskazać nr opłaty dodatkowej z blankietu oraz imię i nazwisko,
w kasie MZK Piła Sp. z o. o. ul. Łączna 4 w Pile,
w Biurze Obsługi Klientów lub
Nie jesteś w stanie jednorazowo uiścić opłaty dodatkowej?
Możesz w terminie 7 dni od daty nałożenia opłatyzłożyć wniosek o rozłożenie nałożonej opłaty dodatkowej na raty. Wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty można złożyć w biurze Działu Sprzedaży i Marketingu przy ul. Łącznej 4 w Pile.
Nie zgadzasz się z decyzją kontrolera o nałożeniu opłaty dodatkowej?
Możesz w terminie 7 dni od nałożenia opłaty dodatkowej złożyć pisemne odwołanie od nałożonej opłaty dodatkowej na adres: Kontrola Biletów MZK Piła Sp. z o. o. ul. Łączna 4, 64-920 Piła.
Odwołanie powinno zawierać następujące informacje: datę, imię i nazwisko, adres zamieszkania, tytuł oraz uzasadnienie zawierające kwestionowane okoliczności nałożenia opłaty dodatkowej, szczegółowe dane dotyczące zdarzenia (data, godzina, kierunek kursu i numer linii), wykaz załączonych dokumentów i podpis. Zastrzegamy sobie prawo wezwania do okazania oryginałów dokumentów, na które powołano się w odwołaniu.
Zawarte w odwołaniu twierdzenia skonfrontujemy z kontrolerami. W razie potrzeby sprawdzimy przebieg zdarzenia na monitoringu wizyjnym znajdującym się w pojedzie, sprawdzimy przebieg podróży i działanie systemów w chwili zdarzenia. Na ich podstawie otrzymasz naszą odpowiedź dotyczącą uznania lub odrzucenia odwołania.
Jeżeli nie akceptujesz treści otrzymanej odpowiedzi na złożone odwołanie, o którym mowa powyżej, możesz w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania, wnieść pisemne zastrzeżenia dotyczące jego rozstrzygnięcia, do Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych MZK Piła Sp. z o. o. ul. Łączna 4 w Pile.
Jeżeli we wskazanych terminach nie uiścisz opłaty dodatkowej ani podejmiesz żadnych kroków zmierzających do wyjaśnienia sprawy.
Wyślemy wezwanie do zapłaty, a jeśli ono nie przyniesie skutku sprawa trafi do służb windykacyjnych, które mogą:
zgłosić osobę, jako dłużnika do Krajowego Rejestru Długów, co może uniemożliwiać dokonywanie zakupów na raty, zaciąganie kredytu, itp.
skierować sprawę do windykacji do Kancelarii Prawnej,
zlecić wizytę Windykatora Terenowego,
skierować sprawę do Sądu Rejonowego, a przy dalszym braku zapłaty do Kancelarii Komorniczej, co znacznie zwiększy koszty postępowania.
Czy warto spóźniać się z zapłatą?
Nie! Szanuj czas i pieniądze. Informujemy wszystkich pasażerów, którzy do tej pory nie uregulowali otrzymanych opłat dodatkowych, że niezależnie od daty ich wystawienia, postępowanie windykacyjne jest nadal prowadzone.