Kontrola biletów
CO NALEŻY ZROBIĆ
W PRZYPADKU OTRZYMANIA „OPŁATY DODATKOWEJ”?
- Uregulować ją jak najszybciej – jest 7 dni na uregulowanie należności bądź rozłożenie otrzymanej opłaty dodatkowej na raty.
- Zapłaty można dokonać:
- w dni robocze od godz. 7.00-15.00 w kasie MZK Piła Sp. z o. o. ul. Łączna 4 w Pile
- w Biurze Obsługi Klientów w dni robocze w godz. 7.00 - 18.00 oraz w soboty w godz. 9.00 - 13.00
- na konto MZK Piła Sp. z o. o., ul. Łączna 4, 64-920 Piła
PKO Bank Polski SA nr 58 1020 4027 0000 1402 1373 5651
(podając jako tytuł nr opłaty dodatkowej oraz imię i nazwisko) - Wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty można złożyć w biurze Działu Sprzedaży i Marketingu przy ul. Łącznej 4 w Pile.
- Będąc właścicielem ważnego biletu okresowego na nośniku papierowym, ważnej imiennej karty miejskiej PKM lub dokumentu uprawniającego do bezpłatnego lub ulgowego przejazdu, którego nie posiadano przy sobie w czasie kontroli, należy okazać go w ciągu 7 dni w biurze Działu Sprzedaży i Marketingu przy ul. Łącznej 4 w Pile.
- Na w/w podstawie, po zapłaceniu opłaty manipulacyjnej (10% nałożonej opłaty dodatkowej) sprawa zostanie zakończona.
- Nie zgadzając się z decyzją kontrolera można złożyć pisemne odwołanie od nałożonej opłaty dodatkowej na adres: Kontrola Biletów MZK Piła Sp. z o. o. ul. Łączna 4, 64-920 Piła.
- Odwołanie powinno spełniać wymogi formalne i zawierać: datę, imię i nazwisko, adres zamieszkania, tytuł oraz uzasadnienie, szczegółowe dane dotyczące zdarzenia (data, godzina, numer linii), wykaz załączonych dokumentów i podpis. Zastrzegamy sobie prawo wezwania do okazania oryginałów dokumentów, na które powołano się w odwołaniu.
- Nie akceptując treści otrzymanej odpowiedzi na złożone odwołanie, o którym mowa w pkt. 6, można w ciągu 7 dni od dnia jej otrzymania, wnieść pisemne zastrzeżenia co do jego rozstrzygnięcia, do Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych MZK Piła Sp. z o. o. ul. Łączna 4 w Pile.
CZEGO MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ
JEŚLI NIE UREGULOWANO OPŁATY
LUB NIE WYJAŚNIONO SPRAWY W TERMINIE
- Spodziewać się „Wezwania do zapłaty”.
- Jeśli to nie zmobilizuje, sprawa trafi do służb windykacyjnych, które mogą:
- zgłosić osobę, jako dłużnika do Krajowego Rejestru Długów, co może uniemożliwiać dokonywanie zakupów na raty, zaciąganie kredytu, itp.
- skierować sprawę do windykacji do Kancelarii Prawniczej
- zlecić wizytę Windykatora Terenowego
- skierować sprawę do Sądu Rejonowego, a przy dalszym braku zapłaty do Kancelarii Komorniczej, co znacznie zwiększy koszty postępowania
Na pytanie: czy warto spóźniać się z zapłatą?
Odpowiedź brzmi: NIE!, szkoda Czasu i Pieniędzy.
Informujemy wszystkich pasażerów, którzy do tej pory nie uregulowali otrzymanych opłat dodatkowych, że niezależnie od daty ich wystawienia, postępowanie windykacyjne jest nadal prowadzone



Zasady Ochrony Danych Osobowych
Dostępność